miércoles, 28 de octubre de 2009

En aquest anunci es pot veure a un pop que està netejant la seva casa. Com és un pop, òbviament té diversos tentacles i en aquest vídeo es pot observar que utilitza cada un d’aquests tentacles per poder fer les feines domèstiques com ara planxar, passar l’aspirador, regar les plantes i rentar els cristalls. El missatge que ens vol transmetre és que aquest ambientador amb olor de Nenuco té una olor que olora a net. És per això que al final quan posa l’ambientador a la seva casa s’assenta al sofà tranquil•lament movent el bressol del seu bebè mentre es pren un cafè com deixant clar que ja acabat de netejar i que ja l’ha posat l’últim toc a la neteja.

El decorat que presenta aquest anunci és molt cridaner ja que l’escena se centra en una casa plena de colors de tota mena.
El pop està situat en un pla central excepte quan surt la imatge del producte anunciat que queda una mica al costat i exalta la imatge de l’ambientador. Pel que fa a la música, no en té fins al moment en què el pop acaba de parlar i s’anuncia el que és ben bé el producte. En aquest moment hi ha una música a un ritme moderat que fa més agradable l’anunci de l’ambientador Air Wick.


En aquest anunci només surt com a personatge el pop que ens transmet el model d’un animal que en aquest cas el personifica i fa com una comparació entre els tentacles del pop amb les feines que pot fer a la mateixa vegada amb cadascun d’ells.


El pop ens transmet un discurs:
“Oh! La verdad es que cuidar de mi casa no es fácil por eso aprecio las cosas que me hacen sentir bien, como el nuevo ambientador eléctrico Air Wick, frescor de colonia Nenuco. Una fragancia fresca y ligera. Prueba la nueva fragancia Nenuco de Air Wick.”
Me siento bien en casa. Y ahora la fragancia Nenuco también disponible en freshmatic y minifreshmatic.”
La expressió subratllada en negreta és l’eslògan de la marca Air Wick.
Pel que fa a la veu també s’ha de dir que al pop li han posat una veu femenina i penso que això té algun significat en quant a que estem parlant de les feines domèstiques.


Finalment, penso que aquest anunci és molt original a l’hora d’explicar el tema central. Ho fa amb la imatge d’un pop que crida molt l’atenció de l’espectador i amb una decoració molt acolorida que també té aquesta funció: atreure a l’espectador amb l’objectiu de vendre el producte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario