lunes, 2 de noviembre de 2009

2/11/2009 Comunicació oral, escrita i digital

DESCRIPCIÓ

Avui a la classe de comunicació oral, escrita i digital hem estat fent les exposicions del treball que ens va encarregar la Lluïssa fa més d'un mes. Aquest treball consistia a fer una descripció creativa d'una persona de la classe sota el títol: "Qui ets tu?".
Al començar la classe la Lluïssa ens ha dit que poséssim les fotos de la persona que hem descrit a la paret per poder després explicar tot el procés que hem seguit per poder a dur a terme aquest treball.
Després, individualment hem començat a sortir per ordre de llista per explicar davant de tota la classe els pasos que hem seguit. també cal dir que només teníem dos minuts per poder fer aquesta exposició.
La meva era sobre la Mònica Gutiérrez. La vaig descriure a ella perque és una de les primeres persones que vaig conèixer a la univesitat i vam agafar confiança molt ràpidament. A la meva redacció la he comparat amb el mar perque un dels aspectes més importants i destacables de la seva personalitat és la tranquil.litat que em transmet. Si la heu pogut observar al meu bloc us donareu compte de que durant tota la descripció la estic comparant psicològicament amb la platja.
Per a l'exposició d'avui he preparat una cartulina gran amb les fotos d'ella més importants i que millor reflexaven els seus trets característics.

REFLEXIÓ

Penso que la classe d'avui ha sigut molt interessant ja que hem pogut conèixer més a fons com són els companys de classe. A més com hem estat les dues hores fent això s'ens ha passat la classe molt ràpida i molt amena.
Aquest tipus d'activitats trobo que estan molt bé perque ens ajuden a socialitzar-nos amb els companys i poder crear un bon ambient a la classe i això farà que entre tots tinguem més ganes d'aprendre.
Finalment, penso que s'haurien de fer més sovint activitats com aquesta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario