domingo, 8 de noviembre de 2009

Seminari 7/11/2009

DESCRIPCIÓ


El divendres passat vam començar la classe de seminari, com sempre, amb la lectura d'un company de classe, que en aquest cas vaig ser jo. Vaig llegir els cinc primers capítols del llibre "Campos de fresas" que tracta sobre una nena que està en coma en l'hospital perque s'ha pres una pastilla d'éxtasi. Quan jo vaig acabar de llegir la Cristina i l'Ethel van començar a fer l'actualitat educativa. Ens van donar una notícia per comentar que parlava sobre els crucifixos a les escoles. Vam estar comentant el tema entre tots. Quan vam acabar de fer aquestes dues activitats, vam estar la resta de l'hora parlant sobre la setmana de activitats extraordinàries. L'Annabel ens va dir a quins centres ens tocaven a cadascú cada dia d'aquestes activitats. Hi havia molts centres, a mi em van tocar a Sabadell i a Ripollet. Finalment, vam acabar la classe entregant-li a la professora l'informe del panorama de revistes catalanes que el meu grup vam tenir un problema i se l'entregarem el pròxim dia.


REFLEXIÓ


Bueno a l'hora d'escollir els centres l''Annabel va dir que si algú tenia alguna preferència per algun o si li feia gràcia anar-hi, llavors els que treballaven van aixecar el braç per poder combinar-s'ho amb el treball. Jo no treballo però també vaig aixecar el braç pel tema de la llunyania. Hi havien dos que m'interessaven i com que ningú els volia fer me'ls van deixar a mi. Un va ser a Sabadell i l'altre a Ripollet. La veritat és que va ser una classe molt entretinguda i tinc moltíssimes ganes de que sigui la setmana de les activitats extraordinàries per poder anar a les escoles. Després a seminari comentarem les nostres experiències i les compartirem amb la resta de companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario