domingo, 8 de noviembre de 2009

Comunicació oral, escrita i digital

DESCRIPCIÓ

L'últim dia de la classe de COED, la Lluïssa Cirera ens va repartir els treballs de "Com parlar bé en públic". Seguidament vam començar amb l'exercici de recitació d'un poema o d'una rondalla. Aquell dia només ho van fer 15 companys i van començar a fer-ho mitjançant un sorteig que va fer la Lluïssa. Una vegada ja tenien el seu número d'ordre es va començar a fer l'exercici. Les persones que no ens tocava recitar aquest dia tenien que evaluar als companys que hi feien. Per tant, per ordre de llista de tres en tres vam anar avaluant als companys. Ells mateixos també s'avaluaven. La Lluïssa ens va donar un full per poder dur-ho a terme. En aquest full es tenia en compte el control dels nervis, el to de la veu, l'expressió oral, la mirada, la gesticulació, la postura corporal , etc... A mi personalment em va tocar avaluar a la meva companya Sara Olmo.
Una vegada vam acabar aquesta activitat, que tenia que haver durat uns trenta minuts però que al final vam estar una hora, la Lluïssa va començar amb l'avaluació del bloc. Vam fer un altre sorteig i va tocar obrir el primer el bloc de l'Àngel però com no es veia bé amb la pantalla de la classe ho vam deixar estar fins que la LLuïssa trobi la manera millor de poder evaluar-los.
REFLEXIÓ
Penso que aquesta activitat de recitació d'un poema o d'una rondalla està bé pel que fa a aprendre a parlar en públic i més a la nostra futura professió encara que per a nosaltres que acabem de començar es una mica esgarrifós ja que es passen molts nervis i hem de saber controlar-los. Per una altra banda està molt bé fer aquest tipus d'exercicis ja que així ens anem acomiadant amb això de poder parlar en públic. Espero que quen em toqui a mi sàppiga controlar els nervis ja que sóc una noia que amb aquestes coses em poso molt nerviosa. Intentaré controlar-ho i poder fer-ho bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario