miércoles, 28 de diciembre de 2011

Los ordenadores están en las aulas. ¿Y ahora qué?(clicar per veure article)

Primerament, vaig llegir aquest article per casualitat al diari de paper però com el vaig trobar molt interessant vaig decidir buscar-ho mitjançant les TIC ja que molts diaris tenen la versió digitalitzada. Finalment, el vaig trobar a internet directament i és per això que vaig posar l'enllaç per si algú de vosaltres també el volia consultar. Aquest és un bon exemple per adonar-se de la importància i de la utilitat de les tecnologies el fet de trobar a internet un article que primerament havia vist en paper.

L'article parla una mica sobre la introducció de les TIC a les escoles i tot el que allò suposa. També inclou dades d'Espanya de com s'estan integrant les escoles amb les tecnologies.
A nivell personal, penso que cada vegada més s'estan implantant les TIC a les escoles però que, a Espanya, encara queda molt a fer.

Font: diari: http://elpais.com/diario/2011/10/10/sociedad/1318197601_850215.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario